ابرکوه- رحیم میرعظیم سرپرست یزد فردا: نامه یک شهروند ابرکوه به پیوست جهت استحضار و اعلام نظر بینندگان عزیز تقدیم می شود


بسم ا... الرحمن الرحیم

بدون شک انسانها فطرتأ دوست دارند موجودی با ارزش و پر افتخار باشند و به همین دلیل با تمام وجود برای کسب ارزشها تلاش می کنند. اما انچه مهم است شناخت ارزشهای واقعی و راستین از ارزشهای کاذب،موهوم و خیالی است و لذا به خاطر همین عدم شناخت،گاهی انسانها به دنبال ارزشهای کاذب و یا بهتر بگوئیم ضد ارزش می روند. گروهی دنبال کسب مال و ثروت،کاخ و قصر،پست و مقام اجتماعی و سیاسی و گاهی هم با انتساب خودشان به قبیله و محله خاصی، نسبت به دیگران فخر و مباهات می کنند.
اما از آنجا که این امور همه مادی، زودگذر و متزلزل هستند، اسلام بر روی انها خط بطلان کشیده و ارزش انسان را به صفات ذاتی او مخصوصأ تقوی و تدین می داند. ان اکرمکم عندا... اتقیکم(سوره حجرات آیه 14)
پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند: خداوند به وضع خانوادگی و نسب شما نگاه نمی کند و نه به اجسام شما، و نه به اموالتان،ولی به دلهای شما نگاه می کند. کسی که قلب صالحی دارد خداوند به او لطف و محبت می کند.شما همگی فرزندان آدم هستید و محبوبترین شما نزد خدا با تقواترین شماست".
اکنون شما قضاوت کنید: پس از گذشت 31 سال از پیروزی انقلاب ارزشها، چرا باید عده ای ندانسته و نخواسته دست به اقداماتی بزنند که نتیجه آن سوق دادن افراد به سوی ضد ارزشهاست؟ااا
بنا بر آنچه شنیده شده است، در طرح عظیم دولت خدمتگزار(مسکن مهر) که بیش از1200 باب منزل مسکونی ساخته و واگذار می گردد، طوری تقسیم بندی شده که محله گرائی را تجدید می نماید. لذا از مسئولین دلسوز شهرستان و استان، برای رفع این مشکل، استمداد می نمائیم.امیدواریم که قبل از واگذاری واحدها به متقاضیان، اقدام خدا پسندانه ای در مسیر ایجاد وحدت و همدلی و مهر و عطوفت در طرح مسکن مهر انجام گیرد.


شهروند دلسوز


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا